بسته اینترنت بصرفه

سینمای ایران » نقد و بررسی


از «ساعت خوش» تا «رازبقا»

نامش شوخی را با مخاطب آغاز می‌کند

مریم آذرشین

شکوفه

نگاهی کوتاه به فیلم «تی تی» ساخته آیدا پناهنده

سعید تاجیک

«شب بی‌پايان»

هميشه زن بايد کوتاه بياد که خانواده رو حفظ کنه

ژاله رودباری

ماتم‌کده‌ای که تحویل شد 3

به بهانه جوایز 2022- یادداشتی بر فیلم «شب بی‌پایان» اثر حمید تمجیدی

پروانه احمدی

ماتم‌کده‌ای که تحویل شد 2

به بهانه جوایز 2022- یادداشتی بر فیلم «شب بی‌پایان» اثر حمید تمجیدی

پروانه احمدی

ماتم‌کده‌ای که تحویل شد 1

به بهانه جوایز 2022- یادداشتی بر فیلم شب بی‌پایان اثر حمید تمجیدی

پروانه احمدی

نگاهی به فیلم «نگهبان شب»

قهرمانی از جنس سایه

پویا مهرابی

در مسیر درام

به بهانه ی بازی درخشان مهران مدیری در «خائن کشی»

علیرضا موسوی

این مرد حرف نمی‌زند

برف آخر

سعید تاجیک

غافلگيری

فیلم سینمایی «علف‌زار»

سعید تاجیک

«شادروان »

سعید تاجیک

فیلم کوتاه «ناتمام»

به اسم کوتاه، به معنی بلند

دست یابی به معیارهایی برای ارزیابی اثر

نظریه بازنویسی فیلم

محمد رضا تقوی فرد/ دکتری پژوهش هنر دانشگاه هنر تهران/ نظریه پرداز و مدرس هنر و رسانه

اقتباس فیلم از ادبیات (بخش دوم)

دوگانه کيميايی - دولت آبادی

مهرداد نصرتی

اقتباس فیلم از ادبیات (بخش اول)

دوگانه کيميايی - دولت آبادی

مهرداد نصرتی

نظریه بازنویسی فیلم "فیلم را دوباره بنویسید، Rewrite The Movie"

دکتر محمد رضا تقوی فرد

مدرس دانشگاه و نظریه پرداز رسانه و هنر

نظریه رولوه فیلم یا رولوه در سینما

دکتر محمد رضا تقوی فرد

مدرس دانشگاه و نظریه پرداز رسانه و هنر
  • حرفه: نابازیگر
    همچون در یک آینه (104): نگاهی به بازی بازیگران در آثار علیرضا داوودنژاد

آرشیو

سینماهای تهران


سینمای شهرستانها


آرشیوتان را کامل کنید


شماره‌های موجود


خبرنامه

به خبرنامه ماهنامه فیلم بپیوندید: